ADS BY NUFFNANG MALAYSIA

Please Follow Us For New Up Date

ღ(。◕‿◕。)ღ FunkerFM - Dunia Hiburan Tanpa Sempadan | Best Internet Radio In Planet ღ(。◕‿◕。)ღ

Sunday, November 22, 2009

Majlis Bertandang Siti Zaleha & Hannan

Masa hari ahad haritu saya di minta oleh Siti Zaleha untuk solekan beliau untuk majlis bertandang kerumah mertuanya di Kulim, Kedah. Disebabkan disebabkan pekej yang disewanya hanya menawarkan sekali solekkan sahaja maka beliau menggunakan khidmat saya sebagai jurusoleknya. Dan nampaknya beliau berpuashati dengan sentuhan saya pada wajahnya (^_^)!!~



Siti Zaleha Selepas Make Over untuk majlis bertandang ke rumah mertua di Kulim Kedah.



Bertemakan Gold (Pelamin di rumah pengantin perempuan)




Ketika Majlis Makan Beradap




Bagaikan Pinang Di Belah Dua


Selamat Pengantin Baru Diucapkan Kepada Siti Zaleha & Hannan Semoga Kekal Ke akhir Hayat (^_^)V!!~

*Kening Siti Zaleha neh tebal... so saya terpaksa blurkan kening beliau dengan foundation sebab beliau tidak mahu keningnya dicukur.. Nampaknya berjaya Yeahhh!!~ Dan sorry if kualiti picture kurang menarik.. sebab pakai hP Cam Sahaja :p
Dan tak lupa juga.. Beliau juga meminta saya buatkan sirih junjung untuk beliau



Inilah Sirih Junjungnya.. 12 kuntum mawar Kalau Anda inginkan Sirih junjug begini..
Harganya RM 40 sahaja.

No comments: