ADS BY NUFFNANG MALAYSIA

Please Follow Us For New Up Date

ღ(。◕‿◕。)ღ FunkerFM - Dunia Hiburan Tanpa Sempadan | Best Internet Radio In Planet ღ(。◕‿◕。)ღ

Tuesday, December 9, 2008

Gubahan Manisan & Sirih Junjung


Pada tarikh 28 November 2008, Majlis Pernikahan Chik Rafie iaitu bapa saudara saya.
Beliau telah meminta kami membuat gubahan manisan, tuala dan sirih junjung. Tema yang di pilih bewarna Ungu dan hantaran ringkas bersesuaian dengan bajet.

Kalau dari pengamatan kita gambar yang pertama di sebelah kanan (Mengikut arah lawan jam) itu adalah gubahan sunsweet yang telah digubah menjadi rimbunan buah anggur.

Manakala gambar di bawahnya ialah Gubahan kain tuala yang telah digubah menjadi setandan buah kelapa.

Gambar ke tiga pula adalah gubahan manisan iaitu Kek Lapis Sarawak yang telah dipotong-potong supaya menampakkan susunan warna lapisan kek tersebut. Kemudian di susun dalam bekas dan di letakkan di dalam kotak lutsinar.

Gambar sebelah nya adalah Kek Moist Choclate berbentuk hati & Puding Kastard nanas yang mana kedua - duanya di letakkan di dalam kotak lutsinar yang telah di hias.

Manakala gambar yang atas sekali dan terakhir ialah gubahan Sirih Junjung yang dihiasi dengan 12 kuntum Mawar merah dan putih segar. Yang dinamakan "Gubahan Cinta".

Kesemua Gubahan di atas adalah 100% hasil kraf @cintabridal termasuk dulang lapik hantaran kek & Puding. Anda tidak memerlukan harga yang tinggi untuk mendapatkan hantaran yang cantik atau nampak ekslusif.

Sekiranya anda berminat untuk menempah gubahan sila hubungi email @ Ym @ No telefon yang telah di berikan. Harga tempahan serendah RM15.00++ tertakluk kepada penggunaan barang untuk membuat gubahan.

No comments: